Comunicado oficial: 1º División Feminina Grupo Noroeste

• 19 Maio 2020 |

As Federacións Autonómicas de Baloncesto de Asturias, Cantabria, Castela e León e Galicia alcanzaron un acordo segundo o cal, polo menos durante o próximos catro anos, a 1ª División Nacional Feminina disputarase de principio a fin de forma conxunta.

Exponse unha competición con dous grupos ESTE-OESTE (máximo 14 equipos por grupo) onde se integrarán, polo menos, os equipos participantes nesta categoría na tempada 2019/20 recentemente finalizada, atendendo a un criterio de proximidade xeográfica.

Unificarase o balón de xogo, os partidos contarán con acta dixital e gravación de vídeo. Ademais, constituirase un comité técnico arbitral que supervise e coordine a categoría. O sistema definitivo de competición darase a coñecer nos próximos días, toda vez sexan redactadas as Bases de Competición. Non se descarta que, gradualmente, váianse adoptando outras medidas que contribúan a mellorar a competición e a súa visibilidade.

A coordinación xeral da competición realizarase de forma rotativa:
- Tempada 2020/21, Federación de Castela e León.
- Tempada 2021/22, Federación de Cantabria.
- Tempada 2022/23, Federación de Asturias.
- Tempada 2023/24, Federación de Galicia.

A predisposición das federacións e clubs implicados nas catro comunidades autónomas foi clave para alcanzar este acordo que pretende dotar de calidade e dun maior nivel deportivo a esta competición con proxección e aspiración de que estes catro sexan os primeiros de moitos anos máis de crecemento conxunto da categoría.

Concello de Santiago  Concello de Tui  Captura de pantalla completa 30032016 181327  cropped LOGO REDES 7 concello novo  Captura de pantalla completa 28042016 194652 porriño